Dzial IObsluga klienta w Urzedzie · Szkolenia dla personelu: komunikacja, asertywnosc, negocjacje, motywowanie, wywieranie wplywu (NLP), radzenie sobie z klientem trudnym i psychomanipulacja, zarzadzanie czasem, radzenie sobie ze stresem, trenowanie umiejetnosci prezentacji ofert i prowadzenia szkolen, rozmowy telefoniczne, oraz Specjalistyczne szkolenia dla pracowników Urzędów Pracy na stanowiskach: - na stanowiskach kierowniczych : Dyrektor, Kierownik - Sekretareki - Pracownicy dziaÂ?u Organizacyjno-Administracyjnego - DziaÂ? Kadr - Lider Klubu Pracy - Specjalista ds. rozwoju zawodowego - Doradca klienta - PoÂ?rednik Pracy - Specjalista ds. aktywizacji zawodowej - KsięgowÂ?ć - Specjalista ds. programów - Inspektor - Pracownicy DziaÂ?u Ewidencji i Â?wiadczeń, · Szkolenia dla kadry kierowniczej, dziaÂ?u kadr, HR: umiejętnoÂ?ci menadÂ?erskie, organizacja pracy, budowanie zespoÂ?u, rozwiÂ?zywanie konfliktów, ocena pracowników, rekrutacja, kierowanie zespoÂ?em, zarzÂ?dzanie czasem, szkolenia dla ternerów wewnętrznych · Szkolenia dla sÂ?uÂ?b finansowo - księgowych : - rachunkowoÂ?ć w jednostkach samorzÂ?du terytorialnego, przygotowanie ksiÂ?g rachunkowych do rocznego sprawozdania, zasady sporzÂ?dzania bilansu, i inne. · Szkolenia outdoor, szkolenia integracyjne, teambuilding, treningi interpersonalne.
· Organizowanie imprez, konferencji, wycieczek dla pracowników urzędów i firm. |